Uw 1e bezoek

Van harte welkom bij SmileLiving.nl: gemakkelijk, veilig en snel online meubels bestellen en kopen wanneer het u uitkomt 7/24! Hieronder vindt u een uitleg hoe u een bestelling veilig en snel kunt plaatsen.

Makkelijk en snel zoeken

Met behulp van onze zoekmachine kunt u makkelijk en snel een product of een tekst pagina vinden. Zoek bijvoorbeeld op "rood" en u krijgt alle producten of tekst pagina's tevoorschijn waarin het woord "rood" voorkomt. Op deze manier kunt u met elk willekeurige woord specifieker zoeken.

Eenvoudig navigeren

Via de menubalk kunt u kiezen voor een hoofdcategorie naar uw keuze. U heeft nu de keuze voor bv: Woonkamer, Eetkamer, Verlichting enzo! Naarmate onze assortiment groeit worden de hoofdcategorieën steeds verder uitgebreid. Onder de hoofdcategorie kunt kiezen voor de bijbehorende subcategorieën. Vervolgens klikt u op de subcategorie waarna u op zoek bent. Zo komt u terecht op de pagina met de bijbehorende producten.

Aan de linkerkant van de categorie pagina's vindt u de navigatiebalk. Met behulp van de navigatiebalk kunt u sorteren op afmeting, kleur of prijs om zo nog gemakkelijkker en sneller de gewenste product te vinden.

Product in winkelmand toevoegen

Eenmaal het product naar uw keuze gevonden te hebben kunt u het product toevoegen in uw winkelmandje. Het product wordt automatisch geplaatst in uw winkelmandje rechtsboven het scherm. U wordt nu direct automatisch doorgestuurd naar de inhoud van uw winkelmand. Daar ziet u ook wat de eventuele verzendkosten zijn. Op dezelfde manier kunt u meerdere producten aan uw winkelmandje toevoegen. Bent u klaar met winkelen en wilt u afrekenen klik dan op de knop "Afrekenen". U komt vervolgens op een pagina waar u eventueel een eigen account kunt aanmaken. Vervolgens kunt u uw bestelling stapsgewijs verder afronden.

Betaalpagina

Op de betaalpagina kunt u kiezen hoe u wilt betalen. Om verder te gaan met afrekenen klikt u rechts onderin op de knop "plaats bestelling". Rechts ziet u de overzicht van uw bestelling en gegevens. Deze kunnen in deze stap nog gewijzigd worden waarna u kunt u overgaan tot betaling.

Afrekenen met iDEAL, AfterPay, Paypal, Creditcard, Overboeking of Rembours

Tijdens het afrekenen kunt u bij ons kiezen uit iDEAL, Afterpay, PayPal, Overboeking, Visa of Mastercard of Betalen onder Rembours. Na het betalen in de beveiligde bankomgeving van iDEAL of via een ander betaaloptie, komt u terug op onze website waar u duidelijk nog even uw order overzicht kunt inzien. In uw e-mail heeft u ondertussen ook een orderbevestiging binnen.

Betalingen die worden gedaan met iDeal, Afterpay, PayPal, Visa of Mastercard worden dezelfde dag nog in behandeling genomen. Bestellingen geplaatst met overboeking of rembours worden pas in behandeling genomen zodra de betaling of aanbetaling ook daadwerkelijk bij ons op de bankrekening binnen is . Bestellingen geplaatst onder rembours worden door ons per e-mail of telefonisch benaderd voor akkoord.

Levering en bezorging

Wij bezorgen over het algemeen al onze meubels zelf met eigen transportwagen bij onze klanten thuis. Na ontvangst van de goederen in ons magazijn in Zutpehn houden wij onze klanten op de hoogte over de levering van hun bestelling. Voor een bezorgafspraak zijn wij zeer flexibel en klantgericht. Samen met u maken wij telefonisch een gepaste bezorg afspraak, tevens geven we aan op welke dagdeel we zullen arriveren. Indien gewenst kan onze chauffeur u ruim van te voren informeren hoe laat ze zullen arriveren. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te zitten wachten en bent u verzekerd dat uw bestelling zonder schade bij u wordt afgeleverd.

- Zelf bezorging met eigen transportwagen
- Telefonisch bezorgafspraak plannen met de klant, geven een dagdeel op
- Mogelijkheid om 15 a 30 minuten van te voren te worden gebeld door de chauffeur

Tevens wordt een deel van onze producten rechtstreeks naar onze klanten verzonden vanuit onze fabrikanten of vanuit onze eigen magazijn via een transportbedrijf. Afhankelijk van de grootte en zwaarte maken wij een keuze uit de volgende transportbedrijven:

- DPD transportbedrijf
- GLS transportbedrijf
- DHL transportbedrijf
- PostNL

Van zendingen per post ontvangt u zowel van de transport bedrijven als van ons per e-mail een bevestiging van de verzending. Tevens ontvangt u een track&trace nummer van de pakketten van uw zending inclusief link, zo kunt u online uw bestelling goed volgen.

Levertijden

De levertijden van onze producten staan weergegeven op de productpagina's van elk artikel onder "Extra Informatie". Wij doen ons best om ook binnen deze levertijden uw bestelling bij u te bezorgen. Soms komt het helaas wel eens voor dat ook onze leveranciers uit hun voorraad zijn waardoor de levertijden wat langer kunnen duren dan gewenst. Hierover houden wij u zo snel mogelijk op de hoogte, zo kunt u er rekening mee houden dat uw bestelling later wordt geleverd dan aangegeven. Indien nodig kunt u uw bestelling ook zonder problemen annuleren zodat u elders op zoek kunt gaan om op tijd uw aankoop in huis te hebben.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie bel of whats-app ons gerust op +31687 57 26 08 of stuur een e-mail naar info@smileliving.nl.


Nieuwe Producten