Garantie en Schade

Al onze meubels hebben een fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar. Fabrieksgarantie kan wel oplopen tot 5 jaar, dit is afhankelijk per fabrikant of leverancier. Kijk hiervoor onder het kopje "Extra Informatie" bij de productpagina.

Verkeerde meubel ontvangen

Zodra u uw bestelling heeft ontvangen controleer dan altijd eerst het product of het de juiste bestelling is en of het onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Is dit niet het geval, dan kunt u direct (het liefst binnen 2 dagen) contact opnemen met ons.

Beschadigde meubel ontvangen

Wanneer u een beschadigde product heeft ontvangen dan moet u dat direct doorgeven aan ons alvorens u de meubel gaat monteren. Wij vragen dan van u om foto's te maken van de verpakking(en) en de beschadigde onderdeel(en). Deze kunt u via de e-mail naar info@smileliving.nl verzenden. Vermeld altijd onderdeelnummers van de beschadigde onderdelen, de nummers kunt u terug vinden in de montagehandleiding van het product. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.


Nieuwe Producten